Co można wysyłać bez zgody odbiorcy?
SPAM, czyli wysyłane bez zgody odbiorcy treści reklamowe, jest bardzo popularną, a jednocześnie powszechnie nielubianą formą marketingu. W świetle polskiego prawa, aby przesyłać oferty handlowe na prywatną skrzynkę wybranej osoby, powinniśmy uzyskać jej zgodę. Istnieją jednak informacje, które możemy rozpowszechniać bez odpowiedniego pozwolenia. Takie przyzwolenie dotyczy przede wszystkim treści niekomercyjnych. Wysyłanie wiadomości stworzonych przez różnego rodzaju organizacje charytatywne nie wymaga zgody ich odbiorcy. Do tej grupy należą również apele działaczy społecznych oraz wszelkiego rodzaju prośby o wsparcie czy pomoc.
Przyzwolenia na przesyłanie promocyjnej korespondencji nie potrzebują także partie polityczne. Bezkarnie możemy również masowo rozesłać ostrzeżenia, np. o istnieniu nowego wirusa komputerowego. Takie rozwiązanie nie wszystkim się podoba. W 2002 roku pojawiły się próby wprowadzenia zakazu przesyłania niekomercyjnego SPAM-u do dyrektyw unijnych. Nie weszły jednak w życie z powodu protestów zainteresowanych organizacji.
Naklejki do rozdawania https://booklet.pl/produkty-i-rozwiazania/20-naklejki-do-rozdawania Drukarnia Booklet agencja marketingowa gdańsk
Polecane artykuły
Praca w herbaciarni
W miejscach, takich jak herbaciarnia, zwykle unosi się bardzo przyjemny aromat, który zachęca klientów, by pozostali w nich jak najdłużej. Nie da się ukryć, że wspaniały zapach przyciąga również ludzi, mających się znaleźć po drugiej stronie – przyszłych ekspedientów. Jako że sklepy, oferujące he
Skupienie i aktywne słuchanie
Niełatwo podczas rozmowy o pracę zachować zimną krew. Warto jednak się w miarę możliwości uspokoić i skupić na zadawanych pytaniach i rzeczowo na nie odpowiadać. Skupienie i aktywne słuchanie bowiem to nie tylko cecha jaka powinna charakteryzować osobę przeprowadzającą rekrutację. Ważne też aby kan