Jak często produkty Apple pojawiają się w kinie?
Jednym z istotnych elementów popkultury z pewnością jest współczesna kinematografia. Ta branża daje możliwość ciekawego przedstawienia i odzwierciedlenia panujących na świecie relacji społecznych, zmian czy określonej mody. Interesujące jest to, w jaki sposób w kinie najczęściej przedstawiane są akcesoria informatyczne. Obecności komputerów i innych sprzętów na ekranach kin w oczywisty sposób nie dało się uniknąć.
To jasne, że jeśli akcja filmu dzieje się w czasach współczesnych, w przedstawionym świecie muszą pojawiać się także elementy, które znamy z naszego własnego życia. Ciekawostką jest jednak fakt, że producenci znacznie częściej decydują się na umieszczenie w filmie gadżetów, które posiadają logo nie tylko rozpoznawalne, ale także w oczach odbiorców związane z określonymi wartościami. Każdy, kto stara się być na bieżąco z nowościami kinowymi, w krótkim czasie zauważy, że komputery czy telefony firmy Apple pojawiają się na ekranach znacznie częściej niż gadżety innych marek. Co ciekawe, rzeczywisty udział Apple w rynku technologicznym wynosi zaledwie kilka procent.
Gdyby jednak spróbować oszacować udziały firmy na podstawie przekazów kinematograficznych, można by odnieść wrażenie, że jest to marka dominująca.
www.signitum.pl
Polecane artykuły
Nienachalna forma reklamy, czyli reklama natywna
Reklama natywna to specyficzna forma reklamowa, która z powodzeniem może być wykorzystywana przy internetowych akcjach marketingowych. Warto bliżej przyjrzeć się jej specyfice, by móc w pełni korzystać z jej możliwości. Reklama natywna to przede wszystkich reklama nienachlana. Musi współgrać z char
Aplikacja mobilna. Jak wypromować ją w Internecie?
Przy promowaniu aplikacji mobilnych warto wykorzystać różne narzędzia internetowe, które pozwolą zdobyć nowych klientów. Na początku należy rozplanować działania marketingowe i dostosować je do konkretnej grupy odbiorców. Podstawowym krokiem jest właściwy opis aplikacji mobilnej. Ma być on krótki,