Jak działa reklama?
Większość ludzi zapytanych, jaki wpływ na ich życie mają reklamy, prawdopodobnie odpowie, że żaden. Wydaje nam się, że nie jesteśmy podatni na sugestie, a decyzje o kupowanych dobrach podejmujemy całkowicie samodzielnie. Pamiętajmy jednak, że reklama to nie tylko namawianie do kupna, a jej oddziaływanie przebiega na kilku etapach. Pierwszy z nich polega na tym, że do odbiorcy dociera jakakolwiek informacja o istnieniu danego produktu, firmy czy marki. Zdarza się, że na pierwszym etapie wydaje nam się, że konkretna nazwa coś nam mówi, jednak nie potrafimy jej połączyć z produktem czy branżą.
Dopiero później wśród nas, potencjalnych odbiorców, pojawia się zainteresowanie reklamowanym towarem. Czasami na tym etapie zaczynamy na własną rękę poszukiwać informacji o produkcie lub firmie – zaglądamy do Internetu lub podpytujemy o opinie znajomych. Trzecim etapem oddziaływania reklamy na odbiorcę jest wzbudzenie pożądania prezentowanej oferty. Zaczynamy dostrzegać potrzeby, o których wcześniej nie mieliśmy pojęcia, a które mogą zostać zaspokojone właśnie wybraną usługą czy produktem. Dokonanie zakupu jest ostatnim z czterech etapów.
To właśnie on świadczy o skuteczności zabiegów reklamowych.
Naklejki firmowe https://booklet.pl/produkty-i-rozwiazania/8-naklejki-firmowe Drukarnia Booklet where to buy widget
Polecane artykuły
Praca w herbaciarni
W miejscach, takich jak herbaciarnia, zwykle unosi się bardzo przyjemny aromat, który zachęca klientów, by pozostali w nich jak najdłużej. Nie da się ukryć, że wspaniały zapach przyciąga również ludzi, mających się znaleźć po drugiej stronie – przyszłych ekspedientów. Jako że sklepy, oferujące he
Skupienie i aktywne słuchanie
Niełatwo podczas rozmowy o pracę zachować zimną krew. Warto jednak się w miarę możliwości uspokoić i skupić na zadawanych pytaniach i rzeczowo na nie odpowiadać. Skupienie i aktywne słuchanie bowiem to nie tylko cecha jaka powinna charakteryzować osobę przeprowadzającą rekrutację. Ważne też aby kan