Model opt-out, czyli szersze możliwości

Model opt-out, czyli szersze możliwości
promocja sklepu internetowego

Przyjęty w Polsce model opt-in, dotyczący rozsyłania informacji handlowych drogą elektroniczną, w znaczny sposób ogranicza listę ich odbiorców.

Mniej restrykcyjne są warunki dostarczania takich wiadomości w funkcjonującym w niektórych krajach modelu opt-out.

W jego przypadku przesyłanie informacji handlowych do nieokreślonych adresatów jest dozwolone.

Nie ma konieczności uzyskania uprzedniej zgody.

Nawet jeśli zdecydujemy się o takową poprosić, już pierwsza informacja może zawierać treści reklamowe.

Istnieje jednak warunek mówiący o tym, iż odbiorca w każdej chwili ma możliwość, by domagać się usunięcia swojego adresu z listy mailingowej.

Do obowiązków nadawcy należy konsekwentne pilnowanie, by informacje handlowe nie docierały do osób, które nie mają ochoty otrzymywać tego typu treści.

Wykorzystywanie w działalności marketingowej modelu opt-out zobowiązuje nadawców ofert handlowych do rzetelnego prowadzenia rejestru osób zainteresowanych ich informacjami.

Kiedy wybrana osoba zdecyduje, że nie życzy sobie przesyłania określonych informacji, a pomimo to nadal będzie je otrzymywać, można uznać, że jest to działanie niezgodne z obowiązującym prawem.

drukarnia etykiet samoprzylepnych https://booklet.pl/ Booklet - Producent naklejek, vlepek i etykiet samoprzylepnych landing page co to