Oszczędność dla firmy
Liczba przedsiębiorstw, które decydują się włączyć pracę zdalną w swój model organizacyjny rośnie.
Nie jest to kwestią przypadku, ale stanowi konsekwencję ekonomicznych zysków jakie płyną z tego rozwiązania.
Fakt, że część pracowników nie musi pojawiać się w biurze oznacza konkretne oszczędności.
Mniejsze zużycie energii elektrycznej to jeden z częściej podnoszonych argumentów – w skali roku oszczędność wynikająca z tego, że w siedzibie pracuje kilka komputerów mniej może być odczuwalna dla budżetu firmy.
Zdalna praca ułatwia zarządzanie zespołem, ułatwia również organizację czasu pracy.
Pracownik zdalny ma swój deadline, w ramach którego musi się wyrobić ze wszystkimi tematami.
Stały nadzór nad jego działaniami z reguły nie jest konieczny, a ewentualne problemy może on zgłaszać w każdej chwili telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
Oprócz tego firma może korzystać ze wspaniałych możliwości jakie daje praca w chmurze – wirtualny panel roboczy umożliwia współpracę wszystkim członkom zespołu.
kurtyny dymowe
Polecane artykuły
Nienachalna forma reklamy, czyli reklama natywna
Reklama natywna to specyficzna forma reklamowa, która z powodzeniem może być wykorzystywana przy internetowych akcjach marketingowych. Warto bliżej przyjrzeć się jej specyfice, by móc w pełni korzystać z jej możliwości. Reklama natywna to przede wszystkich reklama nienachlana. Musi współgrać z char
Aplikacja mobilna. Jak wypromować ją w Internecie?
Przy promowaniu aplikacji mobilnych warto wykorzystać różne narzędzia internetowe, które pozwolą zdobyć nowych klientów. Na początku należy rozplanować działania marketingowe i dostosować je do konkretnej grupy odbiorców. Podstawowym krokiem jest właściwy opis aplikacji mobilnej. Ma być on krótki,